[O1] Proszę o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • loop.4
    Classic
    • 2011
    • 19

    [O1] Proszę o analizę logów

    t271828 co to za rejon Grecji? Krajobrazy przepiękne
    ...skoda do pracy
  • rafaldo
    Classic
    • 2010
    • 17

    #2
    [O1] Proszę o analizę logów

    Dziś pierwszy raz zrobiłem logi trochę nie te grupy bo 8,13,10 i samemu dlatego trochę długawe miejscami ale jutro postaram zrobić 3,8,11.
    Ogólnie to samochód chodzi dość dobrze oprócz tego że jest padnięty czujnik temperatury paliwa , sporo jakiejś mazi w okolicach odmy (zapewne olej) , w zimie ciekł olej z chłodnicy oleju , samochód po zimie zaczął więcej palić jakieś 0,5l/100 (z 4,5 do 5) , czasem tnz w zimę zawieszała mi się klapka gasząca od egr (ta po lewej stronie przy szybie) jakieś 4 razy tyle że za pierwszym razem sama odskoczyła za drugim razem musiałem holować samochód (bo nie wiedziałem dlaczego nie chce odpalić) i przez wielokrotne próby uruchomienia nadwyrężyłem rozrusznik (i tak leciwy) który ostatnio regenerowałem , po zimie także pojawił się olej wokół korka wlewu oleju (po przetarciu ostatnio nie widać aby znowu się zapaskudził)

    Prosił bym o komentarze do logów.

    LOGI:
    Log (0 - 008,013,010,008,013,010)

    PS:Czy może ktoś spotkał jakąś relacje z montażu osłony silnika bo połamałem zimą i nie bardzo wiem jak poprawnie odkręcić boczki tej osłony

    Komentarz

    • Erni85
      Classic
      • 2010
      • 13

      #3
      Witam.
      Proszę was o analizę logów robiłem to sam ale lepiej niech sie tym zajmą ludzie z większym doświadczeniem
      Logi nie są moze nowe ale myśle ze wciąż aktualne ogólnie wywala mi błąd 17958...(od czasu do czasu) Z tego co wyczytałem, to pozostaje mi wymienić zawór N 75, dodam ze silnik AGR 1.9TDI, przebieg 215 tys. (autentyczny) jeżdzi na oleju Mobil 0W40, przy przekroczeniu predkości 120 wchodzi w tryb awaryjny, łopatki odpadaja bo to stała geometria przepływka sprawdzana odłączając-działa, a tryb awaryjny mozna wykasowac wyłączając silnik, przewody od podciśnienia oglądałem wygladają w porządku chociaż kto wie czy ich nie wymienie. Przechodząc do sedna mego postu, proszę o analizę logów i doradzenie czy ma sens wymieniać ten zawór, dodam, że nie mam możliwości podmienienia a też nie chce wyrzucać kasy w błoto ;/ oto logi :

      Dynamiczne





      w bloku 011 wymieszały sie stare z nowymi-nowy na dole



      Statyczne
      Basic Settings 04
      Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12417.html
      Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12418.html
      Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12419.html
      Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12420.html

      meas. blocks 08








      Na koniec dodam ze ustawiałem kont wtrysku na vag-com i potym zabiegu pokazywał gigantyczne spalanie, kąt oczywisci był ustawiany super bo w zime palił za pierwszym strzałem, ale stwierdziłem ze trzeba mu zmniejszyc dawke paliwa co prawda potem ustawiłem (chyba ) do poprzednich ustawień ale czy przez ten zabieg nie spodowałem uszkodzenia komputera ? Sory za tak dużego posta licze na wyrozumiałość i jakieś konkretne podpowiedzi, chociażby co do tego zaworu pozdrawiam wszystkich

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        Najlepiej by bylo jakbys zrobil nowe logi tak zeby bylo widac na 1 pomiarze 3 grupy. 003, 008, 011.

        Widac, ze masz niestabilne cisnienie doladowania. Leci w gore, w dol. Profilaktycznie wymienilbym przewody cisnieniowe od n75. Groszowe sprawy. I rozruszal ciegno wastegatu na turbinie. Jakis psikacz wd-40, dlugi kij i jazda
        W grupie 3 widac, ze przeplywka mierzy malo powietrza (akurat przy niedoladowaniu to tak jest ale gdy cisnienie jest dobre to dalej zaniza). Szczegolnie widac to w grupie 008 (http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12413.html ), bardzo ucina paliwo. Nie czujesz, ze masz mula?
        No i jednak zainteresowalbym sie przeplywomierzem (podmienil od kogos lub sprobowal wyczyscic).
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • Erni85
          Classic
          • 2010
          • 13

          #5
          OK, dzieki bradley, sporo tego ale jak tylko znajde czas to tak też zrobie, z podmienieniem przepływki to będzie ciężko to musi być przepływomierz o tym samym oznaczeniu silnika AGR ? czy moze byc z jakiegoś 110 Diesla ? chyba nie bardzo co ?
          Jeśli chodzi o logi to zrobi je po wymianie przewodów od N 75 i rozruszaniu ciegna wastegatu no i jak mi sie uda to przepływki, a te logi nowe to dynamiczne zrobić ? czy statyczne też? Jeśli chodzi o muła, to czasem mam wrazenie jakby chodził dobrze a czasem jakby łapał muła, wine zwalałem na kiepskie paliwo...pozdrawiam.

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            Jaki masz przeplywomierz? Bosch czy Pierburg, inny? Ile pinow ma wtyczka. Bo mozna na czas testow wpiac diode, ktora symuluje w 100% sprawny przeplywomierz.
            Logi oczywiscie dynamiczne
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • Erni85
              Classic
              • 2010
              • 13

              #7
              Na początku był Boscha, potem został wymieniowny ale nie wiem czy Bosch czy nie jakiś zamiennik, ogólnie jest 5 pinów, mam tam jakiś zamiennik ale nie wiem czy jest dobry ;/ proponujesz sprawdzenie dioda przepływomierza ?

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                Jak masz 5pinowa wtyczke w Boschu to wpinasz diode 1N4148 w 4 i 5 pin. Kierunek przewodzenia 4>>>5. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=160678
                W moim pierburgu dziala
                Wtedy w grupie 3 powinno byc stale 850mg/suw tak jakby przeplywomierz ciagle mierzyl maksymalna ilosc powietrza.
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • Erni85
                  Classic
                  • 2010
                  • 13

                  #9
                  A więc tak...
                  Przepływomierz był Boscha, zamieniłem go na jakiś zamiennik nie nowy ale mało co używany-poprostu taki miałem pod ręką, diodą nie sprawdzałem..
                  Próbowałem rozruszać cięgno wastegatu na turbinie ale jakoś cięzko to tam było dostać wieć skończyło sie na popsikaniu WD40 i mizerną próbą rozruszania(brak czasu)
                  I oto przedstawiam logi dynamiczne





                  Czyli jednak miałem walnięty przepływomierz.. czy te parametry mieszczą sie w normie ? czy lepiej wymienić te 3 przewody N 75 nie sprawdzić czy przypadkiem na tym zamienniku nie bedzie mieć wiekszego spalania, nie ma tam zadnej firmy :shock:

                  Komentarz

                  • bradley
                    L&K
                    • 2008
                    • 1465

                    #10
                    Teraz wyszlo ok. Dawka paliwa nie jest cieta. Przeplywka sprawna.
                    Problem jest z plynnoscia regulacji doladowania.
                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                    Komentarz

                    • Erni85
                      Classic
                      • 2010
                      • 13

                      #11
                      więc pozostaje mi teraz wymienić przewody i rozruszać jeszcze raz ciegno wastegatu 8) odezwe sie kiedy juz tego dokonam :lol:

                      Komentarz

                      Pracuję...